To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

whitsundays

Publicerad 2014-03-07 03:25:22 i Evelina, On the road, S&E,

 
Hej hej igen!
Efter att spenderat hela natten pa en bus kom vi fram till airlie beach imorse lagom outvilade och sura, senare idag var det da tankt att vi skulle aka till whitsundays med en segelbot, men vadret ar imot oss och boten hade tyvarr blivit installd sa vi ar nu strandade i airlie beach. men sant ar livet, det trakiga ar att vi helt enkelt far skippa whitsundays...
 
sa nu gick vi fran varat vadligt spackade schema till ett lite luftigare schema.
men iallfall den 10 mars ska vi borja varan dykarkurs i cairns och ta dykarcertifikat!, kommer bli ashaftigt!
det ser jag fram emot aaas mycket. nattdyk och hela koret!
En annan rolig sak ar ocksa att vi ska mota upp Ella i Cairns som vart i New zealand, hon ska namligen hanga med oss ut pa revet och dyka! kommer bli awesome!
 
 
Annars sa har vi ocksa lite sorliga/roliga nyheter att beratta for er, det ar namligen sa att den 21 mars kommer Stine och jag ga skilda vagar, vilket kanns lite sorligt men ganska spannande ocksa, det ar namligen sa att jag (evelina) har fatt jobb i Perth som en nanny! alltsa pa andra sidan av australien, mest kand som det hajtataste omrodet i varlden!
sa jag kommer alltsa borja jobba vilket ni far folja i bloggen och stine kommer soka jobb och resa lite till, vilket ni ocksa far folja har via bloggen!
 
 
men det blir bra, ni kan halla koll pa oss och vi kan halla koll pa varandra! :)
hade braaa sa lange sa kommer det upp en bildbomb om nogon dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: GUN LINBLOM

Publicerad 2014-03-07 12:31:10

JAG VÄNTAR PÅ BILDBOMBEN.HOPPAS ALLT ÄR BRA,SAKNAR DIG OERHÖRT.PUSS O KRAM ÄLSKAR DIG.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.