To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

soliga Perth

Publicerad 2014-03-24 13:29:00 i Bilder, Eve Perth,

Här i Perth skiner solen tydligen jämt. yepp så är det. 
himans himlans fint. 
 
Jag har då också flyttat in med min irlänska familj i Perth som består av en mamma, pappa, lille man på 16 månader mellan flicka på 3år och en stor tjej på 6 år. full fart med andra ord. men hur kul som helst. 
familjen är iallfall hur gullig som helst vilket känns jätte bra, och det känns som om jag kommer trivas här, den irlänska dialekten blandat med bebisengengelska är dock lite svår att förstå men annars så går allt bra  :)
lagade även min första middag idag spaggetti och köttfärssås som gick hem hos alla. 
citat från 6 åring  " mommy I will only eat the food evelina are doing from today."
blev även godkänd hos hennes "läskiga" lärare, ja alla föräldrar jag mött har varnat mig för den stränga/läskiga läraren. haha. 
Gud höll nästa på att glömma att berätta att jag har sett min första röd kängruu (den kända stora sorten) i det vilda, ååh vad det var häftigt. tydligen asvanliga här i perth.
 
annars så har vi inte gjort så mycket annat än lekt parken, stranden och kollat på barbie och dora the explorer. 
så uppstigning klockan 7 imorgon! woop woop!
 
slänger in ett par bilder från när jag och stine hängde i regnskogen en eftermiddag  :)
kan vara en av dom bättre bilderna på mig. så jevla snygg!
picknick cairns style.
det här är vad jag älskar i australien, spinglar stora som din arm. inget konstigt alls.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-03-24 18:48:30

Hej! va kul att de gillade maten (kanonbra)va fina bilder ,och ha det så trevligt vi hörs kram o puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.