To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

Perth

Publicerad 2014-03-22 14:57:16 i S&E,

eftersom Evelina nu har både datorn och alla bilder blir jag lite handikappad här på bloggen, men jag ska försöka hänga med i svängarna ändå.

veckan i Carins var väldigt trevlig med fina vänner och roliga äventyr. Vi hade också väldigt tur med vädret, eftersom det fortfarande var regnperiod hade vi förberett oss på en veckas cykloner, men till vår förvåning hade vi svettig varm sol hela veckan förutom de två sista dagarna.


Flyget till Perth igår var spännande och pirrigt, vi båda skulle flytta in till familjer vi aldrig träffat utan bara pratat med via telefon. eller ja, Evelina hade skypeat något med sin också. Men så fort vi landat blev vi uppmötta av härliga människor och allt var frid och fröjd. Evelina trivs förhoppningsvis där hon är nu (ser ut så på snapchat i alla fall). Själv trivs jag kanon! Barnen är underbara, föräldrarna är underbara, huset är centralt till både centrum och stränderna och jag tror det här kommer bli en härlig erfarenhet.
Idag har vi mest lärt känna varann, lekt runt huset och tagit en vistelse i den "lilla" staden Perth, som alla locals kallar det då de jämför med Melbourne och Sydney. Imorgon blir det en tur till stranden med familjen och resten av veckan får jag se vilka äventyr jag hittar på, då jag inte börjar "jobba" fören på fredag.
hejsvejs

ps, eve, fixa allt de där med kategorier (en ny Perth) osv, kan ju som inte de härifrån... puss hoppas du har de bra hos irländarna! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.