To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

två månader

Publicerad 2014-01-18 16:08:00 i Bali, Evelina,

imorgon har jag och stine vart ute och rest i hela två månader, som ibland kännts som en vecka och ibland som ett år. men det har vart så jävla värt varenda öre och varenda skratt och tårar. älskar verkligen att bara känna att man kan åka vart man vill när man vill.
 
men till bali nu då, som jag smått förälskat mig i förutom några få små saker som tex har jag spenderat 3 sängliggandes dagar  med magsjuka och feber, men idag fick jag tillochmed i mig två middagar, var av den ena var en sådan besvikelse så jag behövde en till, det fina med billig mat. så imorgon blire fullrulle igen. kanske med en utflyk eller två, lite surf kanske tillochmed. får se om vi vågar oss ut på vägarna med moppe igen efterso polisen är så hederlig här  ;)
 
men vi det fin fint, nu när solen äntligen hittat tillbaka till bali lagom till min tillfrisknad. 
allt är bra och livet är fint, och ikväll vankas en myskväll för att peppa upp till en helkväll imorgon (Y)
HADE
 
billiga våfflor, pool häng, folk som försöker sälja mushroom överallt (lugn mamma och pappa vi håller oss borta från det!), och masssa balle häng. charmiga bali <3
 
/Evelina
 

Kommentarer

Postat av: mamma marie pappa

Publicerad 2014-01-18 17:31:08

hejsansvejsan va gött att du mår bättre nu det ser väldigt fint ut där ni bor o gött med smirnoff ice ha det gött kram o skål på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.