To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

2014

Publicerad 2014-01-01 09:15:00 i Stine, Sydney,

30e,december hängde vi i coogee beach. På kvällen hade vi en bbq med fina vänner och efteråt var det house party och bad i fontän. (Den som visas här under)

 
 

nyår bestod av trevligt folk och parkhäng när vi såg fyrverkerierna, var jag tvunget eve jag jo x, det (här hände de något med stavnings kapaciteten... vi försöker på nytt)

Nyår;
parkhäng, RIKTIGT vin!! (inget goon) fyrverkerier, backstage vip pass (hur fan fick jag det?!), glasbåt, white tema, underbara tjejer, dans hela natten, la oss 8 imorse.

Förra nyåret spenderade jag på jobbet på Måndags klubben i Åre. Tyvärr Åre, hur mycket jag än älskar dig så va fan de här nyåret bättre. 
Åre: 0
Sydney: 10000

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gott Nytt År & God Morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.