To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

Onsdag

Publicerad 2014-04-01 16:23:00 i Eve Perth,

Imorgon ska jag för första gången spendera hela dagen med alla tre barnen..
7-16 typ. tills nu har det bara vart några få timmar, typ 3 högst. 
så ja det blir spännande, borde typ sova, spara krafter. 
aja, har fyllt up väskan med choklad, dom är helt galna i choklad, och crackers. 
och blöjor. osv. sånt som barn behöver tydligen. 
 
annars är allt fin fint, åt pizza till middag och fixade medicare kortet som jag borde gjort för 4 månader sen. 
hehe. annars har jag också sett sista avsnitten av how I met your mother (ska inte spoila stine) grät som en liten bebis. 
annars så händer det faktiskt inte så himla mycket, saknar mina damer där hemma himlans mycket, alla fyller 21, börjar plugga, får fasta jobb, och Elina ska bli mamma, åh är så jäkla glad för hennes skull! även om det känns som igår vi firade "aspås rock"
 
slänger in lite bilder från när vi hittade oss ett vattenfall att bada i med en tysk och en fransk.
cairns var faktsikt en himlans vacker plats som vi inte gav någon ärlig chans, aja, får väl la åka tillbaka dit en vacker dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.