To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

29 april

Publicerad 2014-04-29 15:12:54 i Bilder, Eve Perth,

vi har blivit himlans dåliga på att skriva här, vissa värre än andra  (hint hint).
men det är nog mest för att det inte händer så mycket specelliela saker nu för tiden, vi har som kommit in i en vardag, då man jobbar på vardagar går ut, shoppar eller hänger på straden på helgerna. det är liksom helt ok.  
men vinterna håller sakta men säker på att rulla in här i perth nu, idag har háde jag lång byxor på mig. 
japp ni läste rätt, långbyxor. 
 
aja. jag kan berätta vad jag gjort den senaste tiden. I fredags blev det en liten roadtrip till fiskebyn lancelin med Stine, Kimberley, erica och en kille jag helt glömt namnet på. vi åkte då ungefär 12 mil uppåt i landet för att se en sand hög, eller mest för att hitta på något och ingen av oss har vart där. men den var trevligt, lite sandsurfing och sånt  :) många åkte fyrhjuling och cross över sanddynerna, såg aaaaaaaaaas kul ut!
ungefär såhär såg det ut :)
 
 
sen i lördags tatuerade jag med, och vad är oddsen att jag får en svenska taterare? :)
söndag blev det heldag med second hand shopping, i både karrnyip och freamantle med stine!
såg ungefär så här jevla bra ut då. himla bra söndag faktiskt <3
imorgon börjar skolan igen efter två och en halv (!!) veckas påsklov. 
godnatt
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.