To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

22/11

Publicerad 2013-11-22 22:44:00 i Melbourne, Stine,

 
Att bo i en resväska blir verklighet när man delar rum med tolv människor och sover med halva packningen. Hittills har vi upptäckt att sushi & kiwi är billigt och har blivit våran dagliga kost. Vi har sett flera possum och blivit förälskade i denna staden. Sen har jag också får ett kärleksbrev.
 
 
 
Den charmiga lappen låg på min säng en morgon. Vem han var hade jag ingen aning om. Några fransmän i rummet fick förklara för mig att han var en utav tyskarna som hade checkat ut samma dag.
 
 
 
 
 
Och tagit oss till stranden i st Kilda.
 
Där det växer kalsonger på träd.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-22 23:08:14

mysigt ha det bra ,,roligt med en hemlig beundrare

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-22 23:14:35

Puss tjejer!! / linndis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.