To live in a bag

Vi kommer aldrig att dö.

Faild

Publicerad 2013-12-15 04:07:00 i Stine, Sydney,

Att vara ung och dum har sina charmiga sidor ibland...
 
Nu har vi som sagt bokat en biljett till Bali och idag nar vi gick forbi ett internet cafe kom vi pa att vi kanske borde kolla sa allt lag ratt till med varan bokning. Det gjorde det inte. Jag hade inte haft nog med pengar pa bankkortet sa resan var inte bekraftad. Nar vi val satt oss ner bestamde vi oss for att kika upp det har bolaget. Nar vi googlade "CheapOair reviews" Fick vi fram ett antal svar som alla lod sahar: "Warning: Cheapoair.com is a scam"
 
I panik forde jag over alla pengar till ett annat konto, eftersom de fortfarande har mina nummer. Tur i oturen att jag inte hade pengar nar vi val bokade, nu har vi bokat med ett seriost bolag och lamnar vackra Sydney den 10e Januari. Imorgonbitti ska jag ga till banken och flytta over alla pengar till mitt Australienska bankkort.
Happy ending
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma Björg¡

Publicerad 2013-12-17 17:08:56

Phu, Vilken story!! Och så typiskt min kära solstråle att se det positiva med allt. Kram på er och trevlig resa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina & Stine

Läs om våra äventyr när vi backpackar oss genom australien.